#1 Skrevet Mars 23, 2007 lurer på om det er noen som veit om noen felger som passer til s3. er ikke lett å finne noe. håper noen kan hjelpe meg litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2007 lurer på om det er noen som veit om noen felger som passer til s3.er ikke lett å finne noe. håper noen kan hjelpe meg litt skjønner hva du mener, er så mye å velge i men så kommer det ann på kronene og om man vil ha noe ingen andre har osv osv da.. Men RS4-2 felgene er rett og slett nydelige på s3, disse i 19" er veldig pent, dog blir det litt oppbrukt sikkert etterhvert som med rs4 og a8 hjulene.. Om du vil går for noe super spez så er det masse å velge i bare man åpner lommeboka:) se på mine felger fks... 8,5-18 +10-18 Brock b4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2007 vil ikke ha noe jeg kommer til å se igjen på mange andre biler. hva er ca pris på de felgene du har da? veit du om noen som selger disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2007 18" Porsche Turbo Cup II nuff said! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2007 fint viss dere legger ved bilde og kansje dere veit hvor jeg får kjøpt dem. begynner å bli litt hast nå som sommeren er her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2007 vil ikke ha noe jeg kommer til å se igjen på mange andre biler.hva er ca pris på de felgene du har da? veit du om noen som selger disse? hmm husker ikke helt hvem som selger disse, med forrige eier av hjula ga vel(kosta) rundt 17000 for bare felga.. Porsche hjul får du fra RH:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2007 hmm husker ikke helt hvem som selger disse, med forrige eier av hjula ga vel(kosta) rundt 17000 for bare felga..Porsche hjul får du fra RH:) oki hadde det vært med dekk så hadde det ikke vært noe problem. men blir litt dyrt da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2007 okihadde det vært med dekk så hadde det ikke vært noe problem. men blir litt dyrt da ja mhm: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2007 skjønner hva du mener, er så mye å velge i men så kommer det ann på kronene og om man vil ha noe ingen andre har osv osv da..Men RS4-2 felgene er rett og slett nydelige på s3, disse i 19" er veldig pent, dog blir det litt oppbrukt sikkert etterhvert som med rs4 og a8 hjulene.. Om du vil går for noe super spez så er det masse å velge i bare man åpner lommeboka:) se på mine felger fks... 8,5-18 +10-18 Brock b4. 4 stk. Brock B4 koster ca 12.000 kr i Tyskland (Rieger-katalogen), så man behøver ikke åpne lommeboka så vidt Derimot er dessverre utvalget litt mindre til disse bilene pga 5x100 boltsirkelen. Men tilbudet er bra i replika-design etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2007 Har ett par Brock B2 5*100 til salgs for en billig penge! 18" er dette Send PM hvis det er int! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2007 men viss jeg går for brock felgene i 18" får jeg da på 10 hele runden? det hadde jo vært tøft å fått det på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2007 men viss jeg går for brock felgene i 18" får jeg da på 10 hele runden?det hadde jo vært tøft å fått det på. 10" foran og? mnjaaa skeptisk: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2007 10" foran og? mnjaaa skeptisk: faint : ja det er jo det som hadde vært tøft. hva er det du har foran a? vist ikke må jeg bare leike litt med valsen så passer det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 27, 2007 noen som har tips om hvem som selger brock felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 27, 2007 Martin Sandvik her på forumet.... Brock B4 er antageligvis på vei ut, han skaffer i 18" x 10 kun med et 20... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 27, 2007 Martin Sandvik her på forumet.... Brock B4 er antageligvis på vei ut, han skaffer i 18" x 10 kun med et 20... men et 20 blir vel litt feil på min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 27, 2007 Det er vel det en viss annen S3 har, men stikker vel litt utenfor. Går i allefall ikke på min Bora... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 27, 2007 litt drit viss dem sår utenfor å da når jeg skal senke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 27, 2007 jeg har 10-18" et 20 bak på min med 255/30-18.. (skal bytte til 255/35-18 nå) det går aaaakkurat med den strekken jeg har på dekket. og takket være litt spesiell hjulstilling bak så går dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 27, 2007 jeg har 10-18" et 20 bak på min med 255/30-18.. (skal bytte til 255/35-18 nå)det går aaaakkurat med den strekken jeg har på dekket. og takket være litt spesiell hjulstilling bak så går dette:) hva er det du har fram da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...