#1 Skrevet Mars 23, 2007 Lurer på hvor dette skal sitte? Kan ikke finne noe sted dem passer egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2007 hadde slike til min touran når jeg monterte votex sideskjørt på denne, disse skulle da plasseres over festehullene til de gamle listene som var "kneppet" på sidene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2007 hadde slike til min touran når jeg monterte votex sideskjørt på denne, disse skulle da plasseres over festehullene til de gamle listene som var "kneppet" på sidene. Ok.. Da har jeg sikkert ikke bruk for noe av det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 hei hei bare lurte på hva du måtte ut med for s4 sideskjørta ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2007 hei hei bare lurte på hva du måtte ut med for s4 sideskjørta ?? Ga 3500 kroner totalt.. Det er inkl lakkering som kostet 1000 kr og fester som kostet 1500 kroner.. Da finner du fort ut hvor mye skjørtene kom på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...