#1 Skrevet Mars 23, 2007 Skal bytte kjedestrammer om ikke så lenge. Hva annet bør jeg bytte når jeg først har åpna? Tenker på pakninger osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2007 Pakning til kjedestrammer og ventildekselpakning. Kjedene kan også være dårlige, ville vurdert å tatt med det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2007 heisann da jeg byttet kjedestrammer byttet di hele greia.. kjede + sprammer, samt toppdekselpakning, og noe annet greir som jeg ikke husker.. kan være lurt å bytte kan jeg tenke meg til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2007 kjede,strammer,topp deksel pakkning,sim ringen på kammene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2007 ja.. noe sånnt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2007 Hva har dere betalt for denne strammeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2007 koster rundt 2500,- på møller for kjede å strammer om ikke jeg husker feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2007 http://stores.ebay.com/FCP-Groton Bare strammern kom på 140$. Kanskje vi klarer å få til et gruppekjøp? Har masse billige forstillingsdeler og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2007 tror jeg betalte 4000,- for bytte av kjede + strammer og alt som er nevnt over - på verksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 11, 2008 tror jeg betalte 4000,- for bytte av kjede + strammer og alt som er nevnt over - på verksted Hvilket verksted var dette? Er det ikke lurt å ta regreim samtidig, siden denne også må av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 11, 2008 Reg reima MÅ ikke av, men skal du bytte denne i nær fremtid forletter det jobben og bytte dette samtidig. Man kan stripse på regreima som et luretriks har jeg hørt, sånn at du får vippa ut og bytta strammern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 11, 2008 OK. Den skal byttes på ca 210. Bilen har straks rundet 180, så da kan den kanskje vente et par år. Noen andre som har en pris på dette? Oljetrykket er bra så slipper vel å bytte oljepumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 11, 2008 Husk pakninga på kjedestrammeren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 13, 2008 Møller tar 14785,- for denne jobben. Hvilket verksted brukte du, Mads? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 13, 2008 har du et auto-sentrum verksted i nærheten? De er nok noen tusen billigere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 13, 2008 Njei, ikke som jeg kjenner til. Noen på forumet som har snøring på dette og vil tjene noen kroner kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 13, 2008 Njei, ikke som jeg kjenner til. Noen på forumet som har snøring på dette og vil tjene noen kroner kanskje? Ja, bare kom til vestlandet så fixer jeg d:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 14, 2008 Det er en forholdsvis enkel jobb dette her :-) Enda enklere blir det om du skal skifte reg-reim også. Litt mindre risikabelt hvertfall :-) Det er ikke verd at Møller tar jobben :-) TurboTor tar sikkert biffen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 14, 2008 Bør vel kjøre bilen minst mulig før dette er utført, så da blir det vel litt langt unna. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 21, 2008 Raklelyd forsvant etter bytte av kjedestrammer. Byttet regreim og vannpumpe samtidig, så nå håper jeg det bare er tut og kjør fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...