#1 Skrevet Mars 23, 2007 Mye hardt arbeid å sladde litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2007 syntes han lå LITT nærme gjerdet der til tider;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2007 Tøft. Det jeg sier... God trim.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 trukke jeg hadde sotti på asså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2007 Tydelig de er satt opp for drifting disse bilene... Var ikke spesielt komplisert å få ut ræva der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2007 Tydelig de er satt opp for drifting disse bilene... Var ikke spesielt komplisert å få ut ræva der... Det er nok litt mer krevende en det ser ut til. Tipper han kjører venstrebrems ... alt kan læres, men det er litt knot. Bilen er selvsagt satt opp for drift, men det er nok litt værre en det ser ut som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2007 Det er nok litt mer krevende en det ser ut til. Tipper han kjører venstrebrems ... alt kan læres, men det er litt knot. Bilen er selvsagt satt opp for drift, men det er nok litt værre en det ser ut som s15 silvian til brodern er satt opp til drift, men er ikke barebare allikevel:p så man trenger nok litt trening:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2007 Dæven! Skulle jeg ha sitti på der hadde jeg trengt bleie tror jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 3, 2007 Holy S... : eek : Dette var satsing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 3, 2007 Hadde hvert kongerått å sitti på med no sånt ass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...