Hvilke TDi modeller er levert uten startsperre?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om hvilke TDi-motorer som finns uten at det er montert startsperre på bilen?

Og om det er startsperre hva kan man gjøre for å få brukt en slik motor i en annen bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1Z motoren er levert uten!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1Z motoren er levert uten!

NOEN ja.

Min 1z har hvertfall startsperre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NOEN ja.

Min 1z har hvertfall startsperre.

Startspærre kom i 95/96 på de aller fleste bilene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at startsperren styres av chip. Biler med uorginal chip vil dermed være uten startsperre, stemmer det ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at startsperren styres av chip. Biler med uorginal chip vil dermed være uten startsperre, stemmer det ?

Det må sjekkes nærmere, det hadde vært fint om noen som driver med Chip-tuning kunne svare på dette...

Grunnen til at jeg spør om dette er at en 81 Golf GLD er på tur, og det hadde vært sinnsykt morsomt med en chippa 110 TDI motor idenne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke 81 Golf MED startsperre? Er vel ikke verre enn å bare flytte over tenningslåsen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spør om dette er at en 81 Golf GLD er på tur, og det hadde vært sinnsykt morsomt med en chippa 110 TDI motor idenne...

Den idèen høres meget bra ut :tilber:

Ser frem til en eventuell tråd om det hele :P: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.