#1 Skrevet Mars 24, 2007 Bembo og annet koster jo skjorta og som vanlig får man jo det man betaler for: rolleyes Noen som har vært borti noen av disse før? Link1 Link2 Link3 Noen med en formening? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2007 Jeg kjøpte Zimmermann fra ebay.de til min foriige S3! Skal ikke uttale meg så mye om kvelitet, for kjørte jo ikke på bane og sånn med bilen, men det virket som om de bremsetbedre! Gikk ikke varme, og blei ikke noe kast i de iallefall! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2007 Zimmerman er OEM produsent for BLA Mercedes og holder høy kvalitet. Jeg hadde crossdrilled Zimmerman på min A4 og plaget de på bane, ingen problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2007 Nå har jeg ingen peiling på de skivene, men mine tanker rundt bremser er at det kjøper man ikke på Biltema. Det jeg mener er at bremsene er det aller, aller viktigste på en bil og man bør heller legge i 1000,- ekstra enn å havne i rullestol. JEG ville ikke kjøpt drilla (les: med hull i) skiver da de har en liten tendens til å sprekke. My two cents... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...