#1 Skrevet Mars 24, 2007 Hadde nylig touran'en inne på service og fikset samtidig opp i diverse småting som går på garanti. Må si jeg fikk SUPER service hele veien fra jeg bestillte time til jeg hentet bilen igjen. Fikk også hyggelige priser på hele greiene (alt er relativt da...), fikk også fikset gratis leiebil mens bilen sto inne uten noe mer mas Tidligere har det alltid vært et "ork" å ha bilen inne på service og ihvertfall skulle fikse garanti saker. Selv om jeg har bygge om en god del innvendig i bilen (stereo, interiør, lys etc..) så var det ikke noe "mas" om at dette hadde noe med saken å gjøre og at garantier etc ikke skulle gjelde denne gangen. Var heller ikke noe mas om at bilen er lav, upraktisk osv osv osv Vet ikke hvem som utførte selve servicen og garantireperasjonene, men virker som vedkommende har gjort en god jobb ihvertfall Så all skryt til Jorg som har gjort en super jobb der etter han startet som kundemottaker! Har også fått god hjelp av Endre og Knutsen på delelageret til å finne det jeg trenger i forbindelse med motorbyttet i Golf 2'n min. Alt i alt veldig positivt overrasket over besøket denne gangen. Får de "kjeft" når de roter til ting, så fortjener de også "skryt" når de gjør noe bra. Fornøyd VW Ålesund kunde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2007 Så bra da Trond Wiggo Det har vel vist seg at toppen på Møller sjekker innom forumet her og får med seg hva vi skriver om dem. Så er helt enig med deg. Skal de få pisk når de gjør noe galt, så skal de få skryt når de gjør noe bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2007 Får skryte litt av møller jeg også da Dreiv å bytta felger i dag da pipa til låsemutterene gikk i stykker. Trodde det var orginale låsemuttere så jeg reiste opp på møller. Fikk da låne kofferten dems med alle de forskjellige pipene,men desverre så passet ingen... Begynte så smått å få panikk da Endre sa jeg kunne høre på verkstedet om dem hadde noe spesialverktøy. Der traff jeg en meget hjelpsom kar på "ekspress" delen som dro av alle 4 boltene til meg med en gang. Så jeg må si at det finnes positive ting der ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2007 Jorg Blindheim er en kar som var dyktig på verkstedet å no e han dyktig som kundemottaker!!! Fikk jo rabatt med han på service på Passaten i sommer,blei nesten en tusenlapp billigere enn den prisen e først fikk forespeila 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2007 Men på pris he Møller et langt stykke å gå..ba om pris på 4-hjulskontroll idag, 3500! Når då NAF ville gjere samme jobben for 850? D e altso snakk om ikkje berre kontroll, men også justering med i prisen i begge tilfelle.. Syns berre den va litt drøy.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2007 Det kan neppe være bare firhjulskontroll og justering, ligger vel rundt 1000 lappen de fleste steder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2007 Fårkje håpe det stemmer, for bilen min er der på 4-hjulskontroll no, og en enkel service. skulle ha 2600 for alt sa dei? menmen, vil no vise sej;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2007 Men på pris he Møller et langt stykke å gå..ba om pris på 4-hjulskontroll idag, 3500! Når då NAF ville gjere samme jobben for 850? D e altso snakk om ikkje berre kontroll, men også justering med i prisen i begge tilfelle.. Syns berre den va litt drøy.. NAF har ikke spesialverktøyene som trengs for å ta en ordentlig 4hjulskontroll på nyere biler. Og en hjulstilling/kontroll tar endel timer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2007 Ikkje veit ej, ringte i alle fall Møller og spurte om pris på lysjustering og firhjulskontroll, no skal d være sagt at ej snakka med en på vw avdelinga, sia ingen på audi var ledig akkurat da. Han virka litt ustø, men en firhjulskontroll burde han klare å gi mej rett pris på.. Ka utstyr NAF he veit ej ikkje, men d va dei som tok EU-kontrollen og sa at lysjustering og firhjulskontroll måtte ordnast, å d va samme folka ej ringte å bestilte time hos, so.. Men, fe no sjå om d faktisk blir berre 850,- når ej he vore der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 28, 2007 Stemmer nok den prisen du har fått der på 4-hjulskontroll.. mener det var noe ca det samma jeg fikk tilbud på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...