Passat 3B guruer? løyse vindu passasjer dør!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har komt ut for et litt vrient problem.

For ei stund siden satt eg i bilen og pratet gjennom vinduet i bilen min

(99 mod Passat) når eg ar ferdig kjørte eg opp vinduet som vanleg og kjørte vidre. 5 min etter skulle eg trykke på knappen til vinduet for og lufte litt.. men da sto vinduet bom stille.... einaste som skjer når eg trykker er at det klikker i motoren til vinduet ( det har ikkje vert noe form for problemer eller rare lyder fra vinduet tidligere)

No i dag tenkte eg at eg sku ta av dørtrekket og sjekke litt.... kommer helt til eg skal løyse alu plata bak dørtrekket... det er da problemet oppstår.. for og klare å løyse vinduet må eg komme til dei 2 skruen som står bak dei 2 svarte plat pluggane i alu plata, men for og komme til dei må eg senke vinduet litt.... men dette går jo fan ikkje så lenge motoren står bom stille.

Noen som har vert ute for dette før????

håper noen kan hjelpe meg kjapt.....

Mvh

Roger Indrebø

90197969

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det samme skjedde på passaten min igår... Andre vindusheisen på et halvt år. Det jeg gjorde sist det skjedde var at jeg fikk med meg to kompiser til å hjelpe. En til å kjøre vinduet ned, og en til å hjelpe meg å dra vinduet ned. Bare åpne døra å holde en hånd på hver side av vinduet å dra nedover alt en makter.. Må være et problem på passater det her tydligvis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok av dørtreket i dag på bilen og løyste ut høgalaren.... fekk handa inn og løyste skruene til motoren..... tok den ut og kobla den til for og sjå om den gjekk... å det gjorde den ikkje..... delte motoren og alt såg bra ut.... kobla til i gjen men funka forsatt ikkje..... slo på motoren menst eg trykkte på knappen til vindue.... voila.... oluttsleg begynte den og gå.....

Monterte alt i hope og det funker.... men pluttsleg ville ikkje dei 3 andre vindua gå..... herja litt med knappane og pluttsleg fungere alt i gjen..... her må vere en dårleg kontakt.... tenkte eg sku ta ut comfort styringa og sjekke den....

Nåken som ca veit pris på denne comfort kontrollen??? som ligger i gulvet under føttene til sjåføren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåken som ca veit pris på denne comfort kontrollen??? som ligger i gulvet under føttene til sjåføren?

Kommer an på hvor mange funksjoner den i din bil har, men tror de koster fra 2-3000 og oppover.

Slike kan helt sikkert kjøpes fra en høgger, NBS eller eBay også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sleit akkurat med bakvindu på passat`n i helga.. Det bare klikket i ett rele i vindusheisen. Jeg trodde det var defekt vindusheiser. men det som viste seg var at det var ledningsbrudd i gummibelgen mellom døra og stolpen. Fikk loddet dette i sammen igjen og vindu gikk som smurt igjen.

Jeg demonterte jo alt i døra før jeg kikket på dette selvfølgelig.. og Den måten jeg gikk ned vindu på for og få av stålplata var og bare skru av motoren på heisen og da kunne jeg skyve vinduet ned med en hånd på hver sin side av glasset.. dette gikk ikke når motoren satt der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.