Svake lys i kjørecomputer..Hjeeeelp...

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med kjørecomputeren i A6`en min. Har fått tips her på forumet at det kanskje er en løsning med å skru opp panelet og sjekke kontaktene bak der, og muligens rengjøre litt. Dette er en A6 99 modell.

Kan noen konkret fortelle meg trinn for trinn hvordan jeg går fram for å demontere dette? Hvilken del skal tas av først? Er skruene skjulte? Må rattet av?

Er takknemlig. Tenkte å styre litt med dette i formiddag...hvis jeg får noen tips da....: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her var det mye tips gitt....: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forumbrukere er en merkelig rase. Ikke mange av dem som er operative på denne tiden av døgnet på en lørdag.... Kommer nok svar skjønner du! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En topic som gjenspeiler det du spør om hadde nok hjulpet stort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva mener du med topic?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva mener du med topic?: klø :

Hvis du hadde skrevet bedre emne enn "tips til litt skruing?" så kanskje noen som har gjort dette kan hjelpe deg...

Eks.: "Problemer med kjørecomputer A6 '99 mod!"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha, noen ganger har jeg litt tungt for å forstå. Tror ikke det har noe med iq å gjøre, men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil nok tro at du slipper å ta av rattet for å få ut instrumentpanelet. Det er sikkert bare å demontere listen under displayet så er det kun å trekke ut.

Det kan hende at det er noen pærer som har gått bak kjørekomputeren. Dette vil du i såfall se når du får den ut.

Tips: Husk å slå av tenningen hvis du drar ut pærene i displayet. Ellers blir det mest sannsynlig en tur på Møller el.l for sletting av feilkoder (airbag lampe).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Er det kun å demontere den lille gummilista rundt instrumentene??: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.