#1 Skrevet Mars 24, 2007 Hei! Må få bilen litt nærmere bakken. Noen som har noen formening og dette settet: http://cgi.ebay.de/EIBACH-Pro-Street-Gewindefahrwerk-Audi-TT-Coupe_W0QQitemZ200092820858QQcategoryZ44151QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting Prisen var jo ikke så verst, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2007 Har selv kun erfaring med Eibach fjører på konebilen og dem er jeg iallefall drit fornøyd med. Se og få den TT ned på bakken nå Marius! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2007 Ja, mener nå bestemt at jeg har kun lest positivt om Eibach rundtom, men greit å forhøre seg! Bilen MÅ ned og få sommersko snarest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2007 Jeg har iallefall bare hørt gode ting om Eibach sine produkter så her er den bare og slå til gett. Blir gøy og se bilen din på treff i sommer. Min kom ut av garasjen igår kveld etter 5mnd i dvale! Og guuuuud det er deilig med vår! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2007 Ja tror jeg går for det settet Har bare eid min i 3 dager så skulle vel ha laget meg en tråd om ny bil... Hmh, tror jeg hadde deg på msn forresten, men finner deg ikke nå!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...