#1 Skrevet Mars 24, 2007 Var ute og kjørte en tur i går og så begynte den og fuske litt etter en stund, trodde kansje det var kondens i bensinen, men har prøvd og kjøre den nesten tom og så hatt på kondensfjerner og bensin, uten hell. Men la merke til at den går som ei klokke når jeg starter den, men etter å ha kjørt 5min så begynner den og fuske, den driver og lugger hvis jeg bare kjører normalt på vegen, men hvis jeg klamper pedalen i bunn så drar den av gårde så det suser. Men virker som det kommer og går litt også... det lukter også veldig bensin av eksosen på den.. Noen som vet hva dette kan være? gåene plugger? luftmengdemåler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2007 Har du tatt motorvask i det siste?Se etter fuktighet under coil dekselet,skal ingenting til. Sjekk coilene dine .. Vag com kan være en mulighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2007 nei har ikke hatt noen motorvask i det siste, ja når du sier det så oppfører den seg litt sånn som etter en motorvask ja, skal sjekke litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2007 Virker som den går som den skal når den er kald/lunken, men så for den blir varm så begynner den og fuske... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2007 Tatt diagnose ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2007 Tatt diagnose ? nei, får gjøre det til uka hvis jeg ikke finner ut av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...