S2`n har begynt og fuske litt..

Anbefalte innlegg

Var ute og kjørte en tur i går og så begynte den og fuske litt etter en stund, trodde kansje det var kondens i bensinen, men har prøvd og kjøre den nesten tom og så hatt på kondensfjerner og bensin, uten hell.

Men la merke til at den går som ei klokke når jeg starter den, men etter å ha kjørt 5min så begynner den og fuske, den driver og lugger hvis jeg bare kjører normalt på vegen, men hvis jeg klamper pedalen i bunn så drar den av gårde så det suser. Men virker som det kommer og går litt også...

det lukter også veldig bensin av eksosen på den..

Noen som vet hva dette kan være? gåene plugger? luftmengdemåler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tatt motorvask i det siste?Se etter fuktighet under coil dekselet,skal ingenting til. Sjekk coilene dine ..

Vag com kan være en mulighet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei har ikke hatt noen motorvask i det siste, ja når du sier det så oppfører den seg litt sånn som etter en motorvask ja, skal sjekke litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som den går som den skal når den er kald/lunken, men så for den blir varm så begynner den og fuske...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt diagnose ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt diagnose ?

nei, får gjøre det til uka hvis jeg ikke finner ut av det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.