#1 Skrevet Mars 24, 2007 Har koblet slangen fra toppen inn oppe på tanken, samme er slangen som går ned i blokken over bunnpannen. Ingen retur på denne tanken, er tappeplugg i bunn, samt åndefilter på toppen... Blir fyllt temmelig raskt opp med grå gugge, noe som ikke er koblet rett eller burde vært gjort annerledes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2007 Mulig du har litt mye trykk i blokka pga slitasje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2007 Grå gugge _KAN_ indikere begynnelsen på noe værre... Eks. gåen topppakning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2007 Er jo helt normalt at det blir grå gugge i catchtanken. da det blir kondens i den når det blir varmt å kaldt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2007 Har også hatt problemer med dette på min, men ble bedre etter jeeg bygde om catch systemet, satt på en ruglete raditor slange for å få ned hastigheten. Regner med du har trimmet motoren litt å kjører på med litt ladetrykk, er normalt at den spytter mer da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2007 jeg har samme systemet på min catchtank, min har også pleid og bli fort halvfull og gråhvit guffe, men nå som det er varmere ute så kommer det nesten ingen ting oppi der lenger, så det er nok bare kondens osv, er nok ganske normalt, men det burde vel forsvinne litt utover nå som det er varmere i lufta....men noe dritt havner det oppi der uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2007 mjaokei. Tenkte først at noe var galt, da ladetrykket til tider kan være litt høyt og faren for lekkasje/gjennmslag er til stede, men motoren bruker hverken olje eller vann så alt virker bra... Men finns det noe smartere løsninger på opplegget som jeg har laget? Hvordan har dere koblet dette opp? J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2007 jeg har tatt vekk alt det gamle bak der. har nå åndinga til bensintanken i friluft og kun en slange fra blokka og en fra toppen som går rett i catchtanken og stopper der:) (catchtanken nede ved luftfilteret) Ser slangen går fra blokka og opp langs stabstaget så innpå toppen og så videre til catchtanken: en forklaring på hvordan jeg har det: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=75437 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...