#1 Skrevet Mars 25, 2007 noen som vet pris på et nytt førersete i en passat 2002 mod (grått) eller hvor jeg kan finne et rimelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2007 Hei! Har ingen anelse om pris, men må det være nytt? Jeg ville sjekket høggern eller NBS for et pent brukt et. Regner med at det du har er ødelagt, ellers er jo omtrekk et greit alternativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2007 http://www.bruktbildeler.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2007 begynner å bli slitt mulig jeg kan skjekke ut omtrekk noen som vet om noen som gjør d?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2007 Får kjøpt trekk på møller og skifte trekk selv.. Gjorde det selv på min på sidestøtten på førersete.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2007 skal ringe å høre imorra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...