Anbefalte innlegg

Hallo gutter og jenter!

 

Er det mange av oss som skal på hovedtreffet på Våler, i Pinsen, 26. - 27.5?

Eller prioriterer man gatebil den 11.-13. mai?

Eller skal dere på begge?

 

Jeg har ikke helt bestemt meg enda, men jeg vet jeg skal på et av de. Jeg har vært på et hovedtreff en gang før, da syns jeg det var "helt ok", mens gatebil har gjerne noe mer folkeliv, noe som nok er naturlig også.. :D

Men jeg er ikke for denne fjortissfylla som driver rundt bilene midt på dagen, og sånn sett så var hovedtreffet mye bedre, men vårtreffet til gatebil er jo heller ikke det verste sånn sett.

Så jeg har lyst å slenge meg på der hvor det drar mest lokale folk, og gjerne kjøre i samla flokk nedover, og kanskje avtale med andre lokallag i nærheten om at de kan slenge seg på i følget. Få med kanskje både nordlendinger, nord-trøndere og møringer til å kjøre sammen etter hvert? Det hadde jo vært über :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal på begge, som jeg har vært de siste 3 årene.Må jo det når det ligger så nært trondheim.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ACR ACR ACR ACR !! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er noen fra nord norge som tenkte å dra da, sku man ha kjørt ilag nedover på hovedtreffet da!!?hvert kult det da: rock : laget et treffpunkt i trondheim der vi har møttes,før ferden har gått vidre til våler:) .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er noen fra nord norge som tenkte å dra da, sku man ha kjørt ilag nedover på hovedtreffet da!!?hvert kult det da: rock : laget et treffpunkt i trondheim der vi har møttes,før ferden har gått vidre til våler:) .

 

 

2 tråder på gang her. Hoveddiskusjon her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=77589 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.