#1 Skrevet Mars 25, 2007 Skal montere 3 målere inn der som jeg har askebegeret i min a4-2000mod-B5 Men mener at jeg har funnet ut det at jeg må ha vekk ac enheten først for å komme til skruer... Men jeg får den ikke ut. Noen som kan fortelle meg hvor den er festet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2007 Skal montere 3 målere inn der som jeg har askebegeret i min a4-2000mod-B5Men mener at jeg har funnet ut det at jeg må ha vekk ac enheten først for å komme til skruer... Men jeg får den ikke ut. Noen som kan fortelle meg hvor den er festet?? 2 umbrakoskruer på hver side av enheten, men du må av med den ramma rundt hele midtkonsollen først.. Sitter i skruer på hver side av spilleren + klips resten mener jeg å huske.. Vel å merke på bil uten facelift..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2007 Når du mener rammen, mener du da det som ligger rundt i front eller hele rammen som går rundt på side og helt ned i bue rundt girspaken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 Når du mener rammen, mener du da det som ligger rundt i front eller hele rammen som går rundt på side og helt ned i bue rundt girspaken? Bare den ramma som går rundt spiller å sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2007 Den rammen er vekke. Men så ser jeg at det ligger 4 skruer i fronten, men kommer ikke til disse uten å fjerne spilleren og ac-enhet. Skruene ligger akkurat under de.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...