Anbefalte innlegg

Fant dette på ett anna forum. Kanskje noen som vil ha?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd, men hvordan i granskauen for ejg opp skivene?? prøvde men jeg ga opp før jeg kasta hele driten i veggen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

har prøvd, men hvordan i granskauen for ejg opp skivene?? prøvde men jeg ga opp før jeg kasta hele driten i veggen..

Prøvd hva? Å ta av de orginale?

Ettermarkeds skiver skal limes utenpå de orginale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim

Prøvd hva? Å ta av de orginale?

Ettermarkeds skiver skal limes utenpå de orginale

skjønner jo det, men hvordan for jeg de ut? er jo skruer i hue og ræve bare for å få de løs, er det som er driten.. hehe.. hvordan går det med viserne? må man ta de av eller noe sånt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ta av viserne ja... men det er en smal sak når man bruker en gaffel til å dra de av med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sindre Dalseth

må ta av viserne ja... men det er en smal sak når man bruker en gaffel til å dra de av med

hvordan blir det når de setter de på plass igjen? må man ikke justere speedoen igjen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

speedoen må man nok justere litt... tror e....

men dei andre e d spor i... så dei spretter på plass....

tror d kan være lurt å skrive ned hvilke hastigheter man har på visse turtall på gitte gir før man plukker ned....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner jo det, men hvordan for jeg de ut? er jo skruer i hue og ræve bare for å få de løs, er det som er driten.. hehe.. hvordan går det med viserne? må man ta de av eller noe sånt??

Selve dashn er grei den, sitter skruer i "lufterillene", bak blinkdekslene samt rattet må løst!

Speedoen sitter med 2skruer. På baksiden av speedoen er det noen små skruer, Nålene jekker du av med gaffel, stoppepinnene dras ut med en tang e.l. Før du tar av nålene er det en fordel å sjekke hvor de stopper etter du har løftet dem over nålene, dette blir da 0, du må prøve å finne dette punktet når du monterer igjen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve dashn er grei den, sitter skruer i "lufterillene", bak blinkdekslene samt rattet må løst!

Speedoen sitter med 2skruer. På baksiden av speedoen er det noen små skruer, Nålene jekker du av med gaffel, stoppepinnene dras ut med en tang e.l. Før du tar av nålene er det en fordel å sjekke hvor de stopper etter du har løftet dem over nålene, dette blir da 0, du må prøve å finne dette punktet når du monterer igjen!

ja, jeg har tatt av hele driten der, men å komme inn til selve skivene er det jeg sliter med... er det mulig å bare ta av plastikken som sitter der uten att man knekker alt sammen`?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er flink med photo shop eller noe da?

Lyst til å ha et bilde i bakgrunnen eller noe lignende jeg....men det blir lissom ikke helt bra =) Hummelumme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEre tøft! =) (også fra et anna forum)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, jeg har tatt av hele driten der, men å komme inn til selve skivene er det jeg sliter med... er det mulig å bare ta av plastikken som sitter der uten att man knekker alt sammen`?

Kein problem:

Se for deg at du har selve speedoen liggende på bordet med skivene/glasset ned, skru ut alle skruene du ser på baksiden(i ytterkant) Så kan du dele heile dritten i 2, da kommer du til skivene;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kein problem:

Se for deg at du har selve speedoen liggende på bordet med skivene/glasset ned, skru ut alle skruene du ser på baksiden(i ytterkant) Så kan du dele heile dritten i 2, da kommer du til skivene;)

oki, da for jeg prøve litt etterpå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Helge Fredriksen

MEre tøft! =) (også fra et anna forum)

Var jo helt sinnsykt rått.. Hvilket forum fant du denne på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

tror det er hentet ifra vwvortex forumet eller noe sånt.. er link på bilforumet også til det samme.. er meget tøft:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom vi er inne på speedom...

Noen som vet hvor mye jobb det er å nytte ut pærene i dashbordet? Kjipe lys i 97 Passat..: hjelp :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Fant det på bilforumet.net (tror det er wortex som nevnt tidligere her ja)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må legge til bilde av speedo etter litt paintshop leking. (med god hjelp av fruen)

Litt vel drøyt kanskje men men =) hehe

Har jeg forresten lov til å bruke logoen til klubben???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Helge Fredriksen

Må legge til bilde av speedo etter litt paintshop leking. (med god hjelp av fruen)

Litt vel drøyt kanskje men men =) hehe

hehe, orginalt: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GRRRRRR....!

Jeg kjører TDK og ønsker meg Turteller... er ikke sånn på min :(

Ville bare si det siden alle bilder her hadde turteller : bh :

Blir vel ettermontering av turteller som kan sitte på A-stolpen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror, urskiva og turtellerskiva har samme dimmensjon da.... Så det er vel bare å leke litt med paint =) hehe

Så er det vel bare å skifte instrument å da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.