#1 Skrevet Mars 25, 2007 Noen fra klubben som skal nedover? Vi er 3stykker fra her som pakker A8'en og cruiser nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2007 Godt tur! Skulle gjerne reist nedover i år igjen, men det får vente til neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2007 Skal være akive knipsere under hele oppholdet Gleder meg skikkelig til dette her ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2007 Hvilken dato er dette treffet på i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2007 Skal være akive knipsere under hele oppholdet Gleder meg skikkelig til dette her ja!! regner med att du tar med bilder ned på kaia ifra den turen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2007 Et lite tips: Ser du en kul bil, ta bilde av den med en gang! Det er ikke sikkert du ser den igjen, selv om treffet varer en uke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2007 regner med att du tar med bilder ned på kaia ifra den turen?? Om jeg fortsatt er på kaia da så får vi vel gjemme oss bort et par timer og se på bilder da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2007 Et lite tips: Ser du en kul bil, ta bilde av den med en gang! Det er ikke sikkert du ser den igjen, selv om treffet varer en uke... Et spørsmål til en som har vert der før. Vi har tenkt å komme dit et par dager før selve treffet starter siden vi har hørt at det kan være lurt siden mye av de gromme er der i forkant av treffet? Er det noe hold i dette? Treffet er fra 16-20mai og vi hadde tenkt å være der fra 14-18mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2007 Det stemmer. Mange av de beste bilene er der et par dager, for så å reise igjen når festen begynner å ta litt av. Et av de bedre stedene å spotte biler, foruten hovedgata i Reifniz er på en Shellstasjon like ved. Jeg vil også anbefale dere å ta turen til et lite privat Porsche museum litt lenger nord (en times kjøring ca). Dette drives av en venn av Porsche familien, og der står det mange sjeldne og fromme biler. Både gateversjoner og løpsbiler. Museumet ligger i et lite tettsted som heter Gmünd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2007 Det stemmer. Mange av de beste bilene er der et par dager, for så å reise igjen når festen begynner å ta litt av. Et av de bedre stedene å spotte biler, foruten hovedgata i Reifniz er på en Shellstasjon like ved. Jeg vil også anbefale dere å ta turen til et lite privat Porsche museum litt lenger nord (en times kjøring ca). Dette drives av en venn av Porsche familien, og der står det mange sjeldne og fromme biler. Både gateversjoner og løpsbiler. Museumet ligger i et lite tettsted som heter Gmünd. Hadde tenkt oss innom på porsche-museet i stuttgart men blir aldri for mange bilmuseer! thanx! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 29, 2007 Om jeg fortsatt er på kaia da så får vi vel gjemme oss bort et par timer og se på bilder da ja kan være glad du ikke er der nå, blæ, håpløst, men det regner jeg med att du veit hvordan er:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2007 ajeeee.... Verdens best organiserte anleggsområde eller noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 31, 2007 ajeeee.... Verdens best organiserte anleggsområde eller noe sånt? VM i planlegging er fint:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...