#1 Skrevet Mars 25, 2007 Lurer på hvilket trykk man bør ha i dekka, det er snakk om 235/40-18 på en UrS4 Avant? Om det har noe å si vet jeg ikke, men det er 8x18 felg.. Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2007 Lurer på hvilket trykk man bør ha i dekka, det er snakk om 235/40-18 på en UrS4 Avant? Om det har noe å si vet jeg ikke, men det er 8x18 felg.. Mvh Anders Lurer på det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2007 Uansett hvilken dekk du har på så skal du følge det som står i bilen, for det er vekta på bilen som har noe å si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2007 Stemmer vel ikke akkurat det vel... Kjører ikke med samme trykk på 225/55-16 som på 235/40-18? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2007 Stemmer vel ikke akkurat det vel... Kjører ikke med samme trykk på 225/55-16 som på 235/40-18? Hadde det vært luftmengde du snakket om så skulle jeg har forstått det, men det er trykk det er snakk om så sier det seg selv at det tyngde på kjøretøye som har noe å si. Jo tyngre kjøretøy, jo mere trykk må du ha i dekkene for at dem skal være mest mulig balansert så du får best grip på veien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2007 Tror 38-40psi blir bra... Kjører 40 på Touran og ser ut til å slite veldig jevnt... Kjørte me noe mindre forrige sett å der sleit jeg kantene... Mvh Dag Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2007 Tror 38-40psi blir bra... Kjører 40 på Touran og ser ut til å slite veldig jevnt... Kjørte me noe mindre forrige sett å der sleit jeg kantene... Mvh Dag Ove Takk Kjører nå på 36psi etter å ha rådført meg med en kompis som driver å selger dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...