#1 Skrevet Mars 25, 2007 som tråden sier...noen som har erfaringer rundt dette dekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2007 Ingen som har prøvd disse? Vurderer de selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2007 Vurderer disse selv faktisk jeg også... har fått gullpris på dem også igjenom dekksjappa jeg jobber på... så er en sterk kandidat dette.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2007 Hadde disse på en nissan jeg hadde for endel år tilbake! De virker myke, så de støyer lite, men slites fort! Men får du de super billig, så kan du jo nesten kjøpe 2 sett,Heh HE Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2007 Om de er lik som FK-451 tror jeg det var jeg hadde, så er de veldig smale i forholdt til tilsvarende dekkbredde hos andre merker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2007 Hadde disse på en nissan jeg hadde for endel år tilbake! Disse dekka er helt nye. Det er ikke FK451 du tenker på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2007 Disse dekka er helt nye. Det er ikke FK451 du tenker på da? Jo er nok de! Sorry gutter:( jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2007 Får håpe de er bra da, bestilte meg FK 452 i dag. 235/35-19, måtte ut med 1800,- pr dekk inkl alt.. Aner ikke om det er bra pris eller ikke men.. Satsa på disse fremfor Federal til samma pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2007 Får håpe de er bra da, bestilte meg FK 452 i dag. 235/35-19, måtte ut med 1800,- pr dekk inkl alt.. Aner ikke om det er bra pris eller ikke men.. Satsa på disse fremfor Federal til samma pris Disse dekkene ligger til 1522kr.pr stk på dekkonline.com...visst jeg ikke husker helt feil....Tror jeg ska gå for disse jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2007 Disse dekkene ligger til 1522kr.pr stk på dekkonline.com...visst jeg ikke husker helt feil....Tror jeg ska gå for disse jeg og. Ser det ja, da var det ikke så veeldig bra pris jeg har fått allikevel Fikk visst 45% rabatt sa han Men får iallefall håpe det er bra dekk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...