Takantenne - Haifinne, Hjelp!

Anbefalte innlegg

Har en 03 A6 Avant som jeg tenkte å bytte ut takantenna til haifinne (til den som sitter på nyeste A6). Dette rett og slett på grunn av takboks og spoiler på bakluke. Dette lar seg nærmest ikke kombinere. Antenna blir veldig i veien.

Utfordringen er at haifinne antenna har helt andre koblinger enn de originale på min bil. Min antenne har 3 kabler (AM/FM, telefon og NAVI). Haifinnen har kun 2 (èn kombi AM/FM/telefon og èn for NAVI), og denne har noen nye plastkontakter som slett ikke direkte kan kobles opp mot mine originale.

Er det noen som kjenner til overganger eller eventuell haifinne med "mine" originalplugger, eller er jeg nødt til å mikke noen koblinger selv??

Er det forresten noen som vet om frekvensen på naviantenna på gammel CD-navi (som jeg har) og DVD-navi (som sitter på den nye A6).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.