#1 Skrevet Mars 25, 2007 Skal handle dette til min 03 A6. Noen anbefalinger om vi ser bort ifra E-Bay og Møller? Er det de samme spoilere som selges over allt? Vil jo nødig kjøpe noe "jalla".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2007 Jeg kjøpte på quality auto import. Du kan se om du liker denne ::: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=6795 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2007 Kjøpte min fra ebay.de orginal RS6 spoiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 Ja de er fine begge to. Nokså like vel? Hva betalte du inklusive toll og frakt fra Ebay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2007 Ja de er fine begge to. Nokså like vel?Hva betalte du inklusive toll og frakt fra Ebay? mener den kom på ca 1000 lappen, er jo over et år siden jeg handla og har handla masse der så ikke lett å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...