#1 Skrevet Mars 25, 2007 Noen som på stående fot kan si hvor jeg finner bryteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2007 Det er nok ikke sånn bryter som man har på en manuell kasse. Mener å huske når jeg bygde til manuell, at jeg gikk ut fra de ledningene som kom ut fra multibryteren som stod på kassen i forbindelse med giroverføringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2007 Er du uansett sikker på at den er defekt? Hender seg vel at Audi har vært "litt" plaget med brudd i ledningene opp til bakluka.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2007 Altså at det ligger en bryter i konsollen ved skifter da. Ikke sikker om det er ledn.brudd nei. Men alle andre baklys er ok, bortsett fra begge ryggelysa. Er jo kjappt og ta en titt. Også greit og måle om jeg bare fant hvor bryter ligger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...