#1 Skrevet Mars 25, 2007 Noen som kan slippe bilen min litt lengre ned mot bakken? Sånn at jeg får se hvordan det blir til sommeren når jeg skrur ned senkesettet Bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2007 Hmm,kan vell iikke skru den ned mer nå,lav nok den der da.. Btw,er det s4 sidelister du har eller er org lakkerte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2007 Hmm,kan vell iikke skru den ned mer nå,lav nok den der da.. Btw,er det s4 sidelister du har eller er org lakkerte? Orginal lakkerte, men de er nok helt ødelagt så jeg må ha nye. Noen som vet om hvor det kan skaffes? Har de største delene (de lengste delene på hver side.) MEN mangler de små delene på skjermene.. Så viss det er noen som har så hyl ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2007 Se der ja.. Ble straks mye bedre det der.. Må justere den kraftig ned til sommeren ser jeg.. Blir så mye bedre da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...