#1 Skrevet Mars 26, 2007 Da har jaggu fjorten dager gått igjen og lokallagstreff står på plakaten! Vi treffes på Arenum klokken 1900 den 27 Mars! Dersom været er bra tar vi treffet på parkeringen utenfor Arenum. OG TThomaz kommer også denne gangen men TT da denne ikke har vært i bruk på 5 mnd.... Har også med meg skiltplater og klubbmerker til dem som trenger dette. Vi ses på Tirsdagen! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2007 Sweet Eg kommer eg,ditta blir bra.. Trenger skiltplater og klubbmerker da eg er "brand New" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2007 kommer jeg og vis bilen er ferdig på verkstedet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2007 Får man skiltplater i krom også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2007 Vi i klubben har KUN sorte... MEN og få i kråm er mulig det ja, men da blir det fra In.Pro eller andre som lager dette. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2007 Vi i klubben har KUN sorte... MEN og få i kråm er mulig det ja, men da blir det fra In.Pro eller andre som lager dette. TThomaz Greit då.. får bli sorte her da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2007 Heisan. Som nylig medlem MÅ jeg jo møte i morgen. Trenger skiltplater og merker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2007 Om jeg får skiftet dynamoreim og koblet vekk varmeapparatet, kommer jeg en tur nedom for å få nye skiltplater og sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2007 hmm. er faktisk hjemme til en forandring. Får se om ikke jeg kan ta turen innom da. Om ikke annet enn for en snartur. Er litt øltørst etter to uke på havet så må lodde stemningen i morgen. Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2007 Kansje eg får svinge bortom med "arbeidsbilen" en tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2007 Huff får ikke kommet denne gangen heller: gråter : er i Egersund for tiden og her blir jeg til langt ut på sommeren en gang, men 6 mai og vårmønstringen skal jeg ha med meg så da tar jeg meg fri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2007 Jeg kommer sikkert innom iført dress igjen... Begynner på jobb kl 2000. Kan hende jeg har med meg en som vil bli medlem. Han racer vel rundt i Rally golf... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 26, 2007 Hoi! I'll be there. Som relativt ferskt medlem ser eg frem til å treffe resten av skokken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 27, 2007 jeg kpmmer med syncroen i dag. fikk den på veien i går. Gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 27, 2007 kom nettopp hjem nå 11:00 etter 13 timer på farten fra new york... skal ta meg en cowboystrekk så kommer jeg ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 27, 2007 Jeg rekker desverre ikke i dag. En annen ting. Gaute tar masse bilder hver gang, men vi ser dem aldri. Hadde vært en fin avrunding på hver av disse trådene med litt bilder slik at folk ser hva de har gått glipp av.. Hva sier du Thomas? Pisker du Gaute litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 28, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 28, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 28, 2007 Kjempe bra oppmøte igår folkens! NÅ er sessongen virkelig igang igjen og jeg håper vi kan få et KJEMPE år i Bergen i 2007. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 29, 2007 Kjempe bra oppmøte igår folkens! NÅ er sessongen virkelig igang igjen og jeg håper vi kan få et KJEMPE år i Bergen i 2007. TThomaz Må vel samles snart til et nytt "lokalalg" bilde?? er jo så mange nye medlemer med nye biler etc:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 29, 2007 Må vel samles snart til et nytt "lokalalg" bilde?? er jo så mange nye medlemer med nye biler etc:) Artig at du sier det Kenneth! Jeg tenkte akuratt på det samme her på treffet. Dersom været holder seg bra blir da nytt fellesbilde av VACN Bergen på neste lokallagstreff den 10April! Mer info kommer da om sted o.s.v. BRA Kenneth! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 29, 2007 Artig at du sier det Kenneth! Jeg tenkte akuratt på det samme her på treffet. Dersom været holder seg bra blir da nytt fellesbilde av VACN Bergen på neste lokallagstreff den 10April! Mer info kommer da om sted o.s.v. BRA Kenneth! TThomaz Det passet perfekt for meg, siden jeg drar ut på sjøen neste dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 29, 2007 er det renate eller tom christian som er der med streetfighteren? (faen at jeg altid er i hardanger på jobb når det er lokallags treff) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 29, 2007 Det er Renate som alltid stiller med bilen på treffene. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 29, 2007 Må få vaska bilen og komt meg på treff ei gong. Skulle hatt noen skiltplater. 1måne og 2dager til mai no, noen planar for glattkjørings banen på Voss i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...