#1 Skrevet Mars 26, 2007 Tror dere jeg vil få problemer med å få på KW2 når jeg kjører med 9x16 brock B1? Et er 15.. Skal på i påsken... Takker for svar:) Må man av med fjøra for å stille stivheten bak? Er til en golf 3, men skal på en Golf 2:p Mvh Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2007 Noen bør jo ha noe å si på dette..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 jeg har endel å si om d men vi kan ta d privat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2007 Skal vel gå fint det. Jeg kjører på gewinde og ET20 foran, og ET18 bak. Masse plass imellom der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2007 Tusen takk Hans:) Da blir det lavt.. Gleder meg...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...