#1 Skrevet Mars 26, 2007 Ser dette brukbart ut på en S3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2007 dimensjon de er da?? såg veldig spinkle og åpen ut for en S3.. Ikke noe jeg hadde såtte på min værtfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2007 Det er 17'', er veldig i tvil, men får de billig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2007 Nei, gå for noe grommere! Det er tross alt en S3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2007 17" er en grei vinterfelg på s3:) Gå for 18 eller 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2007 17" blir alt for lite! Men de ser sikkert bedre ut i 17" enn større siden eikene ikke er så alt for breie.. S3 må ha 19" for at hjulbuen skal se full ut går fint med 20" å.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2007 synes kanskje 17" blir litt smått, men fint hvis du har tenkt de til vinterhjul;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2007 Slo fra meg disse felgene... Blir nok 18'', noe større vil jeg ikke ha. Har sett litt på de nye RS4-II felgene, men så en A3 i dag tidlig som ikke så bra ut med disse. Trenger litt hjelp her, best liker jeg S3 orginalfelgene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...