#1 Skrevet Mars 26, 2007 skal ha nye hjulbolter til lupoen, å da lurte jeg på hvor lange boltene må være? 35mm holder det? å hvilke gjenger skal jeg bruke? 1/2"? eller m12 x1,25mm eller m12 x 1,50mm? =) håper på mange fine svar fort som juling;) -Henning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2007 kommer jo helt an på hvor tykt gods det er i felgen! men 1 cm med gjenger innenfor felgen burde duge! og gjengene er vel 12 ganger 1.50 på all vag tror jeg!? mulig jeg bommer grovt nå så ikke ta det for god fisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2007 Viktig at det er riktig kon på mutterene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2007 er vel 60grader som er greia på vag er det ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2007 er vel 60grader som er greia på vag er det ikke? Har da rundkon på alle originalfelger, jeg. 60 grader er vanlig på alufelg som ikke er levert originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2007 de org. jeg bruker på smidth felga passa helt perfekt de ihvertfall:P men samme det, sakl ha nye nå så. tenkte å bestille nå men var så mye å velge imellom:P så må passe på å få riktige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2007 Dette burde den lokale degg/felg sjappen kunne hjelpe deg med. Like dumt med for lange som for korte. For min del var jeg obs på dette når jeg skulle rygge ut av dekk sjappa. Prøvde helt forsiktig å skubbe bilen først med foten - det var jo flaks - for boltene bak var for lange og hadde rensket opp allt inni tromla bak om jeg hadde prøvd å løse den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2007 Dette burde den lokale degg/felg sjappen kunne hjelpe deg med. Like dumt med for lange som for korte. For min del var jeg obs på dette når jeg skulle rygge ut av dekk sjappa. Prøvde helt forsiktig å skubbe bilen først med foten - det var jo flaks - for boltene bak var for lange og hadde rensket opp allt inni tromla bak om jeg hadde prøvd å løse den. men skal bestille på nettet:P gidder ikke hoste opp 6-700 for nye bolter liksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2007 rutten tutten tei, jeg lurer fremdeles hei hei hei:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2007 bumpedibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 27, 2007 hei og hopp, jeg er fortsatt dum som en sopp, ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 27, 2007 Greit om jeg hiver meg med på bolt diskusjonen?? Jeg har bestilt FK-edition2 18*8 felger til passaten, men følger ikke med bolter.. Kan jeg bruke boltene jeg har eller må jeg kjøpe nye og i såfal hvilke? Orginalt er det ET45 og nye felgene er ET35.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 27, 2007 da har jeg fått litt hjelp:P ikke av noen her på forumet ihvertfall, gjengene til vw er m12x1.5 å tror ikke det er så lurt å bruke org. bolter da disse ikke konet:P org. vw har vel den i midten etter hva jeg har forstått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 28, 2007 da var nye bolter handlet:p å låsebolter:P 380kr på aabenraa for 12bolter 4låsebolter, ikke akkurat billig men:P samme, de var så snille så! får bare håpe jeg ikke mister pipa til låseboltene da:P da har jeg et problem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...