#1 Skrevet Mars 26, 2007 Differensialen min bak lekker litt olje. Tror det kommer fra påfyllingspluggen, siden gjengene på denne har blitt ødelagt av noen gorillamekanikere en gang i tiden. Men det ser også ut til at det svetter noe rundt drivakslingene. Spørsmålet er om jeg skal bry meg med å reparere på den jeg har, eller om det er mulig å få tak i en ny diff. Er det noen som vet om S4-diff fra C4 med sperre passer over på A4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2007 Ingen? Er det noen som vet hva utvekslingen er på S4-diff og på A4-diff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2007 Ingen? Er det noen som vet hva utvekslingen er på S4-diff og på A4-diff? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=38173&highlight=diff+a4 Står vel det du trenger å vite i denne tråden.. Min A4 lekker også fra bakdiffen, så jeg skal til å skifte di snart. Simeringene koster jo ikke mange kronene, men lurer litt på hvor mye jobb det er å skifte di. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2007 Takker så mye. Da er det uaktuelt med S4-bakdiff, men det ser ut til at 80 quattro B4-diff er bolt-on. Skal ha det i bakhodet, men blir nok heller overhaling av den jeg har foreløpig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...