#1 Skrevet Mars 26, 2007 er det forskjell på komfort på setene i CL vs GL.. / GTi osv går jo F*en meg ikke an å sitte i disse CL setene: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2007 Er et hav av forskjell.. Jeg har iløpet av de 8mnd jeg har hatt min Golf hatt 3 forskjellige typer seter; Hadde først et hullete stygt førersete som jeg byttet ut med et lyseblått, begge CL seter, så kjøpte jeg meg et komplett GTI interiør, og for en forskjell. Se om du finner Corrado seter, disse har alt av nødvendigheter som sidestøtte osv, og ved å montere disse i Golf så blir du sittende lavere enn orginalt, noe som er bra såfremst du ikke er Frodo Baggins:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2007 ja, en fordel å komme lavere ja, føler jeg sitter på utstilling inni golfen.. litt forskjell ifra passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...