#1 Skrevet Mars 26, 2007 Hei! Benytter sjansen og låner brukerkontoen til min bror. Har planer om å reise hjem til Sunnmøre i påsken for å besøke familien igjen! Desverre har jeg ikke tilgang på bil for tiden så da spør jeg rett og slett her: Er det noen som skal nordover i løpet av uken og har lyst på godt selskap i bilen med tilhørende hyggelig bilprat? Kommer fra Hellesylt, men reiseruten trenger nødvendigvis ikke passere akkurat der. Bare det er i nærheten av grensen til Møre og Romsdal er jeg storfornøyd! Tar selvsagt min del av reisekostnadene. Takk. Mvh Erling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2007 Jeg reiser til Stryn på fredag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2007 Hei. Hvis du har lyst å ta med en haiker, så er jeg interessert jeg! Var fredag jeg og hadde planer om å reise så passet jo glimrende. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 Kan sikkert gå bra. Men jeg må kjøre litt tidelig denne dagen. Mellom 11 og 12. Og jeg kjører fra nordhordland... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2007 Nordhordaland vil nærmere bestemt si Eikanger det da? I så fall blir det en halvtime reise dit. Takk for tilbudet! Skal tenke på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2007 Det stemmer det... Bare gi en lyd. Kan kontaktes på 95937801 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...