#1 Skrevet Mars 26, 2007 jeg har fått råd her tidligere om plastsveising, men det viser seg at fronen er i verre stand enn først anntatt! jeg lar bildene snakke, også spør jeg; hvordan ville du fikset denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2007 Det der må enten limes, eller plast sveises. Ville limt det og lagt slike tynne glass fiber stykker over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2007 jeg ville plastsveiset den ! vist du gjør det ordentlig så blir den aldri å sprekke der igjenn !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2007 Kjøpe ny fanger Sliper ned kantene og limer med sinte lim som er beregnet på slik + sånn netting greie du legger over for å styrke limen. så legger du på litt glassfiber sparkel på baksiden for å forsterke den litt etterpå. Åsså plast sparkel på utsiden å slipe til det er bra.. Såg no ikke så gale ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...