#1 Skrevet Mars 26, 2007 Kan man ta en spansk en og bare koble ut ABS lampa fra bak instrumentpanelet? Noen som har gjort dette? mvh, J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2007 Bare ta ut pæra det Johan Kan være det er jordingen til selve pæra og, det trøbbelet har jeg sier vagcom, men har jeg fiksa det, nope 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2007 Kan man ta en spansk en og bare koble ut ABS lampa fra bak instrumentpanelet? Noen som har gjort dette? mvh, J Har gjort dette på to av bilene mine, og det er veldig fort gjort. Kjørte en bil igjennom NAF-test uten ABS og det blir heller ikke påpekt der! Men hvis ABSen ikke funker kan det jo være greit å fiksen, trenger ikke være så avansert?Men regner med du har prøvd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 Har prøvd litt ja, skal legge litt mer i det etter hvert, nå er det bare å få EU kontrollen OK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2007 Du har knapp til å skru av abs yes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2007 Ja, har knapp. Hvordan det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2007 Hadde samme problem på min s4, bytta knapp til den versjonen som ikke bare gir en puls men som holder seg inne...problem solved 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2007 Hvilke knapper er det? En annen type ABS knapp, eller en annen knapp? mvh, J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2007 Er en annen type knapp ja, var på høggeren og tok med meg 10abs knapper så vet ikke hvem bil den kommer ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...