tempmåler i dash på Golf IV dør ut...

Anbefalte innlegg

temperaturmåleren i dashen på Golv IV'n til pappa har en tendens til å "dø" har også sett dette på MANGE andre golf IV'er jeg har kjørt...

Noen som vet hva som egentlig gjør dette? og hva som kan gjøres for å fikse det?

Speedomter har også "dødd" noen ganger nå i det siste... kan virke om det er dårlig kontakt en eller anne plass her, for når en kjører i dumper, så enten kommer det igjen, eller det dør ut... (altså nåla ramler til 0)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen andre som har opplevd dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virkelig IKKENO'n som har hatt problemer med dette og løst det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det samme "problem" på min sin av og til...........det er en temp-måler på motor som driver å fjusker. Den kom opp på Vagcom mener jeg på,periodisk feil. Tror den givern koster en knapp hundrelapp eller så. Men skal ikke si at det er det samme på Golf da............

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være tempsensoren på motoren ja. Men siden speedometeret kobler ut av og til kan det jo være kombiinstrumentet. Et ikke uvanlig problem med Golf IV/ A3 8L. Løsningen er visst å bytte det, og prisen var rundt 5000 mener jeg å huske : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var vel det jeg (pappa) frykta...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.