#1 Skrevet Mars 26, 2007 temperaturmåleren i dashen på Golv IV'n til pappa har en tendens til å "dø" har også sett dette på MANGE andre golf IV'er jeg har kjørt... Noen som vet hva som egentlig gjør dette? og hva som kan gjøres for å fikse det? Speedomter har også "dødd" noen ganger nå i det siste... kan virke om det er dårlig kontakt en eller anne plass her, for når en kjører i dumper, så enten kommer det igjen, eller det dør ut... (altså nåla ramler til 0) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2007 opp igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 Ingen andre som har opplevd dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2007 Virkelig IKKENO'n som har hatt problemer med dette og løst det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2007 bump...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2007 Har det samme "problem" på min sin av og til...........det er en temp-måler på motor som driver å fjusker. Den kom opp på Vagcom mener jeg på,periodisk feil. Tror den givern koster en knapp hundrelapp eller så. Men skal ikke si at det er det samme på Golf da............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2007 Kan være tempsensoren på motoren ja. Men siden speedometeret kobler ut av og til kan det jo være kombiinstrumentet. Et ikke uvanlig problem med Golf IV/ A3 8L. Løsningen er visst å bytte det, og prisen var rundt 5000 mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2007 var vel det jeg (pappa) frykta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...