#1 Skrevet Mars 26, 2007 Vet ikke om det er lagt ut før eller gammelt nytt... men here goes: http://www.abcnyheter.no/node/43839 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2007 Er ikke Porsche veldig liten i forhold til VW konsernet? Hvordan er da dette mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2007 Er ikke Porsche veldig liten i forhold til VW konsernet? Hvordan er da dette mulig? Har alltid trodd det jeg også... hmmm.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 Kjempeflott spør du meg.. Jeg hadde spist CL interiøret hvis GM hadde kjøpt seg inn: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2007 man skal ikke banne i kirka Bjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2007 man skal ikke banne i kirka Bjørn Nei, men seriøst.. Tenk hvis f, eks GM hadde kjøpt seg inn, da hadde blitt 2008 Golf V med Saab/Opel motor: eek : osv... Men, GM har vel nok med å berge seg unna konkurs i USA sammen med Ford: haha : Porsche har jo sterke bånd til VW, og er kanskje verdensledende på motorteknologi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2007 Jeg var egentlig mer bekymret for GM-interiør jeg, selv om tanken på Saab eller opel motor heller ikke frister no særlig.. Hans familie kontrollerer Porsche. Han er også barnebarn av den genierklærte ingeniøren og bilkonstruktøren Ferdinand Porsche, som blant annet huskes som skaperen av den opprinnelige Folkevogn-bobla. Ferdinand var jo ganske smart har jeg hørt rykter om.. får håpe det samme gjelder barnebarnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2007 Ferdinand Piëch er vel barnebarnet til Ferdinand Porsche, og dermed en av arvingene til Porsche-konsernet. Jbbet først i Porsche, deretter til Audi og er vel "pappaen" til både Quattro ogl TDI. Han ble sjef i Audi, deretter VW-konsernet, og vel nå styreformann eller noe sånt for VW-konsernet. Så han har vel arvet både penger og tekniske ferdigheter. Det er derfor ikke så rart at Porsche (som går med store overskudd) investerer i VW-konsernet. Han har vel også "skylden" for at man har feilsatset på nisjer som f.eks. Phaeton (og Bugatti?) og samtidig har kommet sent i gang med volumprodukter som SUV (Tiguan) og ny Sharan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...