#1 Skrevet Mars 26, 2007 Noen her inne som kan ta på seg å skifte farge på en audi s2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2007 kjekt med bilde som skal skiftes farge på da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2007 gi meg bilde, so kan eg gjere et forsøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 Her er ett bilde. Lurte litt på 2 delt farge med sølv og blå mica, eller sølv å sort, men hvis noen har noen stilige forslag tas det imot med stor takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2007 Siden farge ikke ble nevnt så tok jeg initiativ og fant den rette fargen for deg! Enjoy! EDIT: edita du innlegget ditt med farge? hmm, så ikke det istad, men her har du en rosa iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2007 så snill du er Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2007 Det der ville vel blitt en "headturner" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2007 haha... kan du prøve med de fargene jeg sa? delt litt nedenfor vinduene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2007 hehe, følte meg snill der og da Men, er det noe ala dette du mente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2007 fort og gærli som de sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 29, 2007 hvis du hadde brukt en veldig mørk blåfarge og en mørkere sølvfarge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2007 No sånt kanskje? Er iallefall mica blue! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 29, 2007 Nå er vi på rett vei ja:) kan du prøve en til med mørkere blå å bare litt lysere sølv? og lakkert helt ned.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 30, 2007 Måtte bare teste litt jeg også, selv om det ikke var det du spurte om Kameleon-Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 4, 2007 noen som kan prøve med gull perlemor? helt ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 4, 2007 første bil jeg gjør noe med på photoshop.... Ble heelt kaos.. usikker på hvilken farge du ville ha.. begynte på felga å men jeg shønnte ikke en drit av det jeg gjorde, så jeg tok bare eine.. å framfanger`n ble heeeeeeeeelt kaos.... men men.. gøy å herpe biler:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 4, 2007 hvis du hadde tatt dn farga som er på felgene på bilen tror jeg at d hadde blitt bra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 4, 2007 njaa.. ble jo mere gull-gul aktig da:P mn mn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 5, 2007 Imola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 5, 2007 hva mener du med imola? imola farge eller felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 5, 2007 Tror det hadde vært enklere å modda et bilde av en bil som allerede var lakkert helt ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...