#1 Skrevet Mars 26, 2007 ER DET NOEN PLASS SOM JEG KAN MÅLE HK I BENK HER I HAUGESUND?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2007 vet ikke sikkert men tviler på at det finnes til quattro biler her i distriktet,tror du må til bergen eller Stavanger da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2007 Hvis du søker litt er det akkuratt kommet en ny plass i Stavanger distriktet som har skaffet seg nytt bra utstyr til bremsing. Ganske sikker på at det ikke finnes på Haugalandet. ( Ivertfall ikke 4wd) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 Hvis du søker litt er det akkuratt kommet en ny plass i Stavanger distriktet som har skaffet seg nytt bra utstyr til bremsing. Ganske sikker på at det ikke finnes på Haugalandet. ( Ivertfall ikke 4wd) Ny? Hvor? De måler ihvertfall 4WD på Rune Helleland A/S på Klepp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=76318 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2007 hei naf på hemningstad i hgsd har en benk men dn tåler berre 200hk har eg hørt. om dn er for 4wd vett eg ikkje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2007 Blir vell en tur til stavanger på meg da tror eg .... Takker for alle svar:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...