#1 Skrevet Mars 27, 2007 Nevnte for Torstein at jeg kanskje skulle legge om til sommerdekk imorgen, han spurte om jeg var riktig vel bevart:o Når skal dere legge om? Jeg har nytt sett sommerfelger liggende, og jeg tviler på at det kommer noe spesielt mer snø nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2007 Nevnte for Torstein at jeg kanskje skulle legge om til sommerdekk imorgen, han spurte om jeg var riktig vel bevart:o Når skal dere legge om? Jeg har nytt sett sommerfelger liggende, og jeg tviler på at det kommer noe spesielt mer snø nå.. Hadde tenkt på det samme. Eneste som gjør meg usikker er bakken opp til blokka. Hjelper ikke med quattro om den slipper. Vi får se til helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2007 Hadde stooore planer om å legge om nå i helga, men med tanke på snøen som kom i dag er jeg litt skaptisk.. har brent meg på det der før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2007 Har ikke fått ny felgene enda,men etter påske blir det store sommersko på bilen min: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2007 Vurderer å legge om i dag.. men er fremdeles litt frost her oppe på Mørkved. Skader vel ikke å prøve Men først skal felgene shines med autosol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2007 ja er lei av å kjøre på vinterhjul,tiden er inne får sommersko og polering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2007 Skulle legge om til sommerdekk i dag. Brukte 3-4 timer på å vaske og polere felgene og de ble sååå fine at... Men når jeg skulle ha av boltene viste det seg at det verkstedet som la på nye vinterdekk for meg tydeligvis ikke har forstått hvordan koppen til låseboltene har fungert, så de har slipt ned hele sporet i koppen, så nå er boltene umulig å få av.. : bh : Skal heldigvis innom samme folkene i morgen på firehjulskontroll, så da får de bare ordne det samtidig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2007 Jeg la om lørdag for over en uke siden. Funker fint det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 2, 2007 Jeg la om igår, og nå snør det ute: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 2, 2007 Vet, her snør det som pokker oxo. Heldigvis er jeg uavhengig av bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 3, 2007 Våkna til snø i dag.. Kanskje like greit at jeg ikke fikk av boltene i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 14, 2007 Ingen som har lagt om?! Vil se bilder:p Har ikke fått gjort det på min siden den står på bukk uten drivaksling:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 14, 2007 Kommer jo snø til uka Jan Robert. Jeg stoler på værmeldingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 14, 2007 Ja ser det nå Ble kansje litt ivrig av det fine været vi har hatt i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 14, 2007 Ingen som har lagt om?! Vil se bilder:p Har ikke fått gjort det på min siden den står på bukk uten drivaksling:( Har et bilde, hva med film? Kommer jo snø til uka Jan Robert. Jeg stoler på værmeldingen. Håper du kødder nå, gidder ikke å legge tilbake... IGJEN... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 14, 2007 http://met.no/nordland/bodo.html?steder Var meldt snø på tirsdag, men ser det har forandret seg til regn nå.. kanskje det er sjanser for at vinteren endelig har sluppet taket nå Får forhåpentligvis bilen tilbake fra verkstedet på mandag, og er det ikke kaldtvær da så kommer sommerskoene på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 14, 2007 Har et bilde, hva med film? Er det måling av toppfart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 14, 2007 Ser met.no ikke melder snø.. får stole på dem:D Edit: litt for sein... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 14, 2007 Har et bilde, hva med film? Håper du kødder nå, gidder ikke å legge tilbake... IGJEN... Kan slepe deg jeg vettu. Jeg kødder aldri... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 14, 2007 Er det måling av toppfart? Næsh, var bare litt gassing i 2ndre gir;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 14, 2007 Kan slepe deg jeg vettu.Jeg kødder aldri... Tror kanskje jeg har kjettinger liggende:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 14, 2007 Så du tjuvtrener til sommertreff altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 14, 2007 Så du tjuvtrener til sommertreff altså Neida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 14, 2007 Må ikke træn så mye at du kjør fra me! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 15, 2007 tror ikke det er sååå stor fare for det med det første.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...