#1 Skrevet Mars 27, 2007 Har irritert meg forferdelig helt siden jeg fikk bilen på at giringa er voldsomt rar på passaten, med jevne mellomrom "klakker" selve girspaken når jeg bytter gir, noe som gir en veldig rar kjørefølelse. Prøvde å få dem til å se på dette på bruktbil garantien men tror ikke dem så på det engang.. Noen som vet hva problemet kan være? 98mod 1.8 Syncro. 133 000km på telleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2007 Jeg tipper det kan være gummiforingene til selve innfestingen til girspaken. Jeg byttet til short-shift på A4-en min, og denne er vel rimelig lik Passat. Da fulgte det med nye foringer til disse i plast, de gamle var av gummi og ganske slarkete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2007 Hm, er dette vanskelig å bytte? Noen som eventuelt har ett delenummer å pris? og hva ligger en Short Shift på i pris? Er dette vansklig å montere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 Short-shiften jeg kjøpte fra Turbofun lå på 490, ser på webshoppen at den nå er på 590, men det er fremdeles billig. Enkelt å montere, jeg gjorde det på en times tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2007 Hva er linken til webshoppen, er dette noe du anbefaler å bytte til? har ikke akkurat stor motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2007 finnes det short shift til 3bg også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2007 så det nå at det gjorde det.. hmm, da blir det bestilt det til min når jeg får lønning. legger ved linken til siden jeg.. http://www.turbofun.no/?page=modules/product&id=436080&mainCategory=8866&catId=9128 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2007 Hva er linken til webshoppen, er dette noe du anbefaler å bytte til? har ikke akkurat stor motor Motorstørrelse har ingen verdens ting å si for denne del. Tja, hvis du har litt slarkete girstang, ville jeg nok anbefale å bytte til en short-shift. Du får mer kontant giroverføring og får fornyet foringer i selve girstanga. Giringen blir kortere, men siden du får mindre moment på stanga, kan den kjennes ut litt hardere. Jeg hadde ikke giddet å bytte hvis den hadde kostet et par tusen, som jeg har sett priser på sånne sett før, men til prisen på Turbofun er det så billig at da er det verdt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2007 Er Turbofun en pålitelig leverandør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2007 stor jobb å bytte for en som aldri har bytta noe nedi girstang mekanismen før ? følger det med god forklaring ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 27, 2007 Er Turbofun en pålitelig leverandør? Når jeg bestilte, fikk jeg varene i løpet av to dager, så jeg er fornøyd. Vurderer å bestille noe mer derfra også. stor jobb å bytte for en som aldri har bytta noe nedi girstang mekanismen før ? følger det med god forklaring ? http://www.bmracing.com/media/products/pdf/25.pdf Her er bruksanvisningen jeg brukte. Den er detaljert ned på hver skrue. Jeg vil påstå at vanskelighetsgraden på en skala fra 1-10 er 2. Kan være litt knotete å komme til enkelte skruer, men det er en enkel operasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 27, 2007 Da får jeg bestille på neste lønning så ser vi om problemet forbedrer seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 27, 2007 eg kan gjerna var me på den bestillingen.. så spleise me på frakten. bor trosalt i hgsd snart eg o.. Dimma idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 28, 2007 Flotte greier, å grattis med dimminga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 28, 2007 noen som veit om dette går på 4motion kassa??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 28, 2007 og Syncro kassa for den del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...