#1 Skrevet Mars 27, 2007 Hvor suspekt overskriften enn er..... Føler at jeg skulle hatt polert hver gang jeg har vaska bilen! Hva er fint å bruke som er lett og god og tørke utover imellom poleringstoktene? Er vel ikke så mange som polerer hver helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2007 Autoglym Aqua Wax er helt konge! Kommer i salg om noen få uker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2007 Så fremst du ikke blander uttrykk, så trenger du ikke polere mer enn 1-2 ganger i året.. Derimot å behandle lakken med WAX kan du gjøre ofte, dette er da lakk beskyttelsen.. I løpet av påska skal jeg RENSE-POLERE-WAX, dette vil bli vedlikeholdt med Speed Detailer hver vask + Wax 1 gang i mnd ca, unødvendig men gjøres alikevel.. Jeg bruker Meguiars, mange som bruker Autoglym + masse annet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 Så fremst du ikke blander uttrykk, så trenger du ikke polere mer enn 1-2 ganger i året.. Derimot å behandle lakken med WAX kan du gjøre ofte, dette er da lakk beskyttelsen.. I løpet av påska skal jeg RENSE-POLERE-WAX, dette vil bli vedlikeholdt med Speed Detailer hver vask + Wax 1 gang i mnd ca, unødvendig men gjøres alikevel.. Jeg bruker Meguiars, mange som bruker Autoglym + masse annet.. Hvilken WAX bruker du da ??? jeg polerer med meguires 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2007 Bruker Meguiars Step 2 polering fulgt av Tech Wax.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2007 Autoglym Aqua Wax er helt konge! Kommer i salg om noen få uker. Dette er noe jeg kan bruke innimellom de 2-3 gangene i året som jeg bruker super resin polish og hard gloss protection da? Har de noen liknende produkter som er tilgjengelige nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2007 Ja, og du kan nesten erstatte Super Resin Polishen med Aqua Waxen faktisk. Det er snart tilgjengelig, men jeg får ikke sjekket før jeg er tilbake på jobben på torsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2007 Ja, og du kan nesten erstatte Super Resin Polishen med Aqua Waxen faktisk. Det er snart tilgjengelig, men jeg får ikke sjekket før jeg er tilbake på jobben på torsdag. Skulle ha vaska bilen idag jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2007 Sjekket nå, og produktene skal komme inn i uke 17. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2007 Uke 17 ja. Men det er jo lenge til jo! Var innom Mekk og Bilxtra idag uten å finne det, så du har nok rett. Da får jeg ta en skikkelig vårpolish i påska, og satse på å få tak i Aqua Wax så fort den kommer Takk for at du sjekka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 29, 2007 Blir nok billigere hos Møller/Gumpens..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2007 http://cgi.ebay.com/AUTOGLYM-AQUA-WAX-KIT-NEW-PRODUCT-LAUNCH-SUPERB_W0QQitemZ330101058793QQcategoryZ72201QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 29, 2007 Sjekket nå, og produktene skal komme inn i uke 17. Har du testet den? Gir den lett skolder slik som mange av dem har en tendens til å gjøre hvis en ikke er helt turbo på å tørke det bort?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 29, 2007 Testet et prøveeksemplar for noen uker siden, og var forbauset over hvor bra resultatet ble! Har ikke polert bilen i vinter, så dette var bare for å sjekke om det fungerte. Kan varmt anbefale dette produktet. Har testet noe lignende fra Turtle og AutoBoss, men de var ikke i nærheten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 29, 2007 Testet et prøveeksemplar for noen uker siden, og var forbauset over hvor bra resultatet ble! Har ikke polert bilen i vinter, så dette var bare for å sjekke om det fungerte. Kan varmt anbefale dette produktet. Har testet noe lignende fra Turtle og AutoBoss, men de var ikke i nærheten! Det blir på samme måte som den Hydra waxen fra Autoboss altså? Bare å spraye på og tørke av?? Var greit fornøyd med den så om det her er mye bedre så blir det å prøve den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 29, 2007 Det var den jeg mente ja. Jeg synes i alle fall at Autoglym sin var mye bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 25, 2007 Skjer det noe her? Vil ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 25, 2007 Yess, nå har den kommet inn til lager og kan vestilles hos den lokale forhandleren på artikkelnummer 601 034 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 25, 2007 Hva er prisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 25, 2007 Yess, nå har den kommet inn til lager og kan vestilles hos den lokale forhandleren på artikkelnummer 601 034 De var litt skeptiske ettersom de ikke hadde hørt om den enda men de fikk da bestilt til slutt så håpe det ikke tar altfor lang tid. Snakket noe om at det var på rest eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 25, 2007 Er på lager nå i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 27, 2007 Torshov på Gjøvik har nå i allefall fått den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 27, 2007 Autoglym Aqua Wax er heeeelt avsindig enkel å bruke,og glimrende resultat!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 29, 2007 Autoglym Aqua Wax er heeeelt avsindig enkel å bruke,og glimrende resultat!! Støtter den Har prøvd den i dag, er veldig godt fornøyd med resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 1, 2007 Hva er prisen? Så på nettet at de har den på tilbud på Mekonomen til 219,- 500 ml inkl 2 microfiberkluter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...