Anbefalte innlegg

Helt ned på en A6 -98.

Noen som har erfaring med om lakken slites fort av bak hjul og sånn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du får en som kan det til å lakkere (med plastgrunning og det som må til)

Skal ikke det være noe problem.

Bak hjulene er jo selvfølgelig et utsatt område, men hvis grunnarbeidet er gjort skikkelig går det stort sett bra.

regner ikke med at du her planer om å "pynte" bilen med skvettlapper,

så da er det bare å prøve å la være å spinne for mye på grus ol.

Mange av bilene kom jo etter hvert med lakk helt ned, og mesteparten av dette holder seg bra, så lenge man er litt bevisst på at dete er et utsatt område.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller så går det an å få en slags "plastfolie" som du legger på. Dette trenger nødvendigvis ikke å bli stygt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett at en kan få kjøpt gjennomsiktig folie for å dekke utsatte områder. Det hadde kanskje vært noe. Det skal ihvertfall lakkeres:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes sikker utallige versjoner av den folien, men når det er sagt så kan jeg ikke skryte av de erfaringene jag har hatt med de versjonene jeg har prøvd.

Jeg syntes den er håpløs å legge på fint samtidig med at den fort blir matt og blass, så det ikke ser bra ut.

Men som sagt finnes det sikkert andre og berde versjoner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3M har en fantastisk plastfolie som fåes kjøpt på en liten rull som er ca 10 cm brei og kanskje en meter eller to lang ! denne blir litt gul etter ca 3-4 år men da kan man jo bare ta den av og sette på en ny :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.