#1 Skrevet Mars 27, 2007 Hva mener dere er kulest på bilen min. Det er Vortex R(bilde 1) eller Oettinger RXX. begge i 8.5x20. Oettinger felgen finnes i 2 varianter. Hel polert sølv eller polert med grå/svart inni felgen. Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2007 Uten tvil den øverste!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2007 Vortex R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 Helt enig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2007 Er vel enig at Vortex R ser best ut på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2007 Den øverste er litt mer a6 felg Enig med folket her at Vortex R ser best ut på bilen din.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2007 Den øverste er litt mer a6 felg Enig med folket her at Vortex R ser best ut på bilen din.. WORD! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2007 WORD! Uten tvil den øverste! Den ligner en smule på en original felg som blir levert til bla. A6 som noen sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2007 Den øverste gjør bilen din lavere og ser mye penere ut Litt dårlig photoshop jobb på bilde nr 2 gir en litt svak forestilling av hvordan det kan bli.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2007 Enig at bilde 2 ikke er like bra men fant ikke noe "live" bilder av denne felgen i riktig vinkel. Men får likevel en indikasjon. Jeg må nok si meg enig med flertallet at Vortex ser best ut. Ville helst ikke ha eiker med tanke på renhold men til denne bilden ser dette helt klart best ut. Valget er herved avgjort!!!!! Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 27, 2007 Synes Vortex R ser best ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 27, 2007 den øverste: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 27, 2007 Vortex R,helt perverst hvor pent det ble! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 27, 2007 Hva mener dere er kulest på bilen min. Det er Vortex R(bilde 1) eller Oettinger RXX. begge i 8.5x20. Oettinger felgen finnes i 2 varianter. Hel polert sølv eller polert med grå/svart inni felgen. Øystein Jeg synes Vortex-designet passet meget godt, og ser også litt originalt ut mht BBS 8,5x19 felgene som finnes som ekstrautstyr til A6 4F. Utover det må jeg nesten kommentere at PS-jobben din nok viser nærmere 22 toms felger enn 20... Men skjønner det ikke er lett å treffe riktig på dette, samtidig som man ikke må bli skuffet når man ser 20 tommerne på bilen live... Du kan ta en titt på bildet under og tippe på felgdim... De er endel mindre ift hjulbuen enn PS'en...men når det er sagt, så er det jo sinnsykt rått med en felg som har samme diameter som hjulbuen også da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 27, 2007 Jeg har også kjøpt Mania Racing Wortex R på min passat;) blir stygg rått;) hvem handla du av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 28, 2007 Den første felgen, uten tvil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 28, 2007 Felg nr 1! No doubt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 28, 2007 Du må gå for den øverste, den var meget pen på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 28, 2007 Mulig det er fordi oettinger felgene var såpass dårlig photoshoppa, men enig i at vortex'ne gjorde seg best på den bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...