#1 Skrevet Mars 27, 2007 heisann: vinke : har fått et skikkelig irreterende problem med min audi: mad : når jeg kjører rundt 50-60 på 3 og 4gir hakker bilen veldig.. og det er særlig på lavt turtall.. holder på å bli gal: bh : er det noen som har hatt erfaring med dette? pluggene er nesten nettopp byttet. det er montert effektanlegg og sportsfilter på bilen men fuskinga/hakkinga har kommet i den seinere tid.. (bilen er en 98a4 1.6) håper noen kan gi meg et svar på dette før jeg tørner gal: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2007 ingen som har lyst t å svare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2007 Har du noen i nærheten som kan ta en diagnose test på den? Kanskje det f.eks har kommet noe dritt på luftmengdemåleren(lmm), men jeg kjenner ikke disse motorene bedre enn som så at å få tatt en diagnose hjelper deg langt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 kan det være luftmassemåleren som er dårlig: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2007 Ja. Det kan vel være den, pluggledninger eller gasspjeld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2007 det er som regel noe dritt med LMM på disse bilene.... dette kan komme hvis du bruker et filter som er satt inn med olje eller hvis du har oljet det i det siste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2007 sjekk også vakuumslangene til bremsekraftforsterkeren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...