Anbefalte innlegg

Noen som har linker til noen som selger en diskre montert trykkmåler til RS4 B5?.....ønsker helst å ha den i luftdysene midt på dashbordet.

Har sett endel til salgs i USA men der er det bare målere med PSI enheten og ikke bar...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke er gnien, så vil jeg anbefale DEFI Link BF-målerne.. De er jo rå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lagde min selv...Tok en orginal luftsluse,sparkla og lakka...Blei ganske bra(unntatt litt dårlig forarbeid)Min er en 1,8T B5 meng regner med at det ser likt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.stratmosphere.com/oct_s4_boostgauge1.htm

Det var jo litt stilig, står at det er til S4, men må være ganske likt på RS4 vil jeg tro. Ellers så har jeg sett en gul S4 på klubbsidene som har fått inn turbotrykk på kjørecomputeren, altså digital visning der.. Tror det var den gule S4`n til en her i klubben!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Defi BF ruler..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke er gnien, så vil jeg anbefale DEFI Link BF-målerne.. De er jo rå :D

Hvor får jeg kjøpt dem da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet derifra...kom på 820$, har man råd til rs4,har man råd til disse målerne og...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet derifra...kom på 820$, har man råd til rs4,har man råd til disse målerne og...:)

: eek :

eller for å si det på en annen måte, handler man for mye av sånt så får man ikke råd til RS4: haha :....hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha...Kan vel selge bilene mine og handle RS4 hvis det var det, men har andre dyre hobbyer som tar sitt...Begynner jo og bli gammel og da må man jo bare innse at bil er ikke "alt" i denne verden...Nok offf topic...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ontopic, så er de DEFI-målerne helt perverse! :D Bare husk at du trenger en slik Control Unit også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Målere er greit, det får jeg tak i. Men holdere til montering, helst i luftdysen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

APR har vel noen som er 52mm, hadde de i en tidligere a4, fikk kjøpe de uten psi målere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vag-com.no har denne, men koster 995 sist jeg sendte mail og spurte..

Ran på høylys dag da denne neppe koster mere å produsere enn ei fyrstikk eske, men fungerer sikkert..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

awe tuning har holdere til luft uttaket for turbotrykk måler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.