#1 Skrevet Mars 27, 2007 Kjøpte meg en delebil en VW Passat 2.0E automat. Bilen var faktisk i så god stand at jeg vil prøve å få orden på den. Problemet er at automat kassen kun fungerer i Park, Revers og Nøytral. Alle "fremover" girene er borte, det vil si at de er det samme som nøytral, det blir ikke noe forandring i turtall eller noe annen lyd fra girkassen når jeg prøver den i Drive, 1. og 3. gir. Noen som har noe tips? Kan det være en enkel sak som vaierbrudd eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2007 Hadde samme problemet på en TH350 kasse i min gamle Chevrolet...da var det noe så enkelt som filteret som var tett. Problemet løste seg selv etter bytte av olje og filter. Vet jo ikke om det hjelper på denne, men er verdt et forsøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2007 Det er gjort av forrige eier, uten at det hjalp. Noen som ligger på sprengskisse eller tegning av disse kassene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...