#1 Skrevet Mars 27, 2007 hei! var så heldig at jeg søla diesel på bagsjeroms matta i bilen til fruen.. har prøvd å vaska etpar ganger nå å lukta sitter fortsatt igjen.... noen som har tips til hva jeg kan vaske med for å fjærne lukta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2007 Bare matta som lukter...har en kamerat som driver i bransjen...han kunne sikkert rense den for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2007 bare matta ja. javist! renseri har jeg faktisk ikke tenkt på ja.. topp om du kunne sjekka evnt gi meg nr hans så kan jeg sjekke selv! PS: du kunne jo vært så hyggelig å hilse når du kjører forbi meg på morran da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2007 Kunne rense teppe han. Kan bare lev teppe til meg du PS:..hilste på deg etterpå men da hilste ikke du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2007 hehe...flotte greier.. da kan du jo få den når du henter veiva. Takker! problem løst;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...