#1 Skrevet Mars 27, 2007 Hei Har en audi cabriolet 2,3l 93. modell, denne har et senkesett på og jeg har ikke TUV papirer til det. Fjærene er blå og er merket med et nummer 91010/2 noen som vet hvilket senkesett dette kan være. Er det mulig å kontakte produsent om jeg finner ut hvilket senkesett dette er, og få de til å sende meg TUV papirer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2007 Står det ikke noe mere foran nummeret? Noen bokstaver feks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 27, 2007 har bare kikket på en av fjærene og der er det kun dette nummeret som står trykt på ...store tall i hvitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2007 Kan det være AP Sportfahrwerke? Jeg har et sett derfra på min VWannabe (Alhambra) og de er blå med hvit skrift. Sjekk her om de kan hjelpe deg: Nordisk Felgimport AS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...