Anbefalte innlegg

Den virket godt den der, men det er jo fælt og se og høre på hvor understyrt disse bilene er da. Ser forresten ikke ut som det er noen svensker som møter opp på slike tiltak (raceday). De har jo rett og slett ikke skjønt det, he he : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo sykt så kjapt den bygde trykk! 0,2 sek så hadde han 2 bar liksom :P Skjønner at man har utdaterte greier med rs2 turbo ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som at den gå godt den der.. Mye lyder frammi der : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lå jo liksom på ganske mange omdreininger når den fikk trykk også. Slik er min bil også med netics turbo og dårlig map

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det virkelig 680hk i den der a? synes jeg har sett audier som går bedre enn det der med mindre hk. Også synes jeg den bygde trykk litt vel tidlig og hadde litt "for bra" bunndrag til å ha 680hk!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes ikke den bygde trykk tiflig i allefall, han lå jo mye på 4-5k omdr, men var jo litt power i den, enten det ellers så hadde han slure clutch

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg fulgte ikke så mye med på turtelleren jeg da, men virket som om han hadde trykk med en gang i alle situasjoner liksom.

Ikke noe tvil om at det flytta på seg nei! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man kjører på banen pleier man jo som regel å ligge på høye turtall. Ikke noe vits å lunke i 5 gir da:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes nå det virka som om det var ganske så bra skyv i den der jeg da men!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flytter seg jo bra synes jeg det virker som da. I allefall om en ser litt på speedometeret når han drar på.

ot:Hvilken dump e.l. er det på denne bilen. liker generelt ikke dump lyd, men denne er litt tøff synes jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goooooo' lyd

Men hva var trikset med de vippebryterne hans...??? NOS?

Hehe... slo opp på hjemmesia dems... http://shop.btsmotorracing.se/easyshop/default.php

Se under projekt: Audi RS2 BTS R. 2006

Lite info om vår projekt bil: Total renov motor med racing stakar, andra kammar, kompsänkta kolvar, 3.5 tums avgas, DTA P8pro sprut, 1600 cc spridare,

4 st br pumpar som flödar ca 675 L/tim vid 5 bar, E85 i tanken, mappad av oss, Spec garret turbo specad för 600 hk laddtr 1,8 - 2,6 bar,

launch kontrol med antispinn funktion. Effekt, 680 HK & 800 NM.

Bästa tid på 402m 10,9 & bästa slutfart 217,9 kmh med 1,9 i 60 fot.

Bästa tid 201m 7,2 & bästa hastighet 177 kmh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen går vel og bra den, men mappingen kunne vel vært forbedret, kjører jo helt ned på 10 tallet på AF måleren...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tuslet en Hvit Rs2 rundt på banen der også..

Så faktisk ikke ille ut det... sjelden sak...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult med hvit RS2

3203841220.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt stilig, men tror ikke jeg ville hatt det selv.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den virket godt den der, men det er jo fælt og se og høre på hvor understyrt disse bilene er da. Ser forresten ikke ut som det er noen svensker som møter opp på slike tiltak (raceday). De har jo rett og slett ikke skjønt det, he he : haha :

Har selv hatt Audi RS2 og div. andre biler, og må si at Audi´en er absolutt ingen banebil.. Den er alt for tung i oppførselen... Bilen er jo i seg selv ganske tung.. Har hatt en Porsche 911 Carrera orig med 231 hk, den gikk like bra den som RS2´en synes jeg selv om RS2`en hadde MTM.chip og 3 tom´s eksos.. Bilen veier jo nesten 1700 kg og Porschen veide 1100 kg, så da sier enkel matte resten... Den originale 80-talls porschen kjører rundt en RS2 i svinger det er helt sikkert! Det er og blir en trimma stasjonsvogn!! Beklager !: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.