Anbefalte innlegg

Solgte et sett med 20 tom TSW Holsten til en svært flott ny Passat igår! Bilen har KW gewinde og det riktige utseendet! Ihvertfall hvis du spør meg!

Magnes passat.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe så hensides:tilber: :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

detta er jo helt bakmål!!! skulle ikke vært lov en gang. *sikle*

mye kommer de felgene der på da? nye med dekk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

STORE var de ihvertfall!

De ble litt for dominante etter min personlige smak men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VIP-style:D

På tide at TSW laget kule felger igjen, og ikke bare felger som passer til rice-crap

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ufattelig fete felger :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jæveli rått:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig liker jeg felger som det går å vise frem hvor store bremser man har ;) Likte ikke disse, alt for hele for min del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjulkapsel-look.........: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt min stil det dere,, liker bedre denne felgen fra TSW

splitz.jpg

tsw splitz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felger som viser hvor store bremser man har...... Tja... På de fleste av VAG bilene våre så blir jo bremsene borte bak senteret på felgen så hvor kult det er vet jeg ikke.. :)

Men synes de felgene der er noe av det råeste som har kommet i det siste!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å virke vanskelig men kan noen forklare meg HVORFOR de felgene der er rå ?? Jeg har aldri skjønt det der med slik hjulkapsel-look. Er de "kule" fordi det er den stilen som er "in" i Europa/Tyskland i tuning-miljø ? Jeg vet jeg stikker hodet i et vepsebol nå men skitt au....hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt perfekt... rett og slett perfekt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. På en passelat så er det vel slik ja.. :) Men jeg synes det som er enda grommere enn feite felger det er hvis det er noe så gromt bak felgen at man er nødt å ha såpass store hjul :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var skikkelig rått jeg!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å virke vanskelig men kan noen forklare meg HVORFOR de felgene der er rå ?? Jeg har aldri skjønt det der med slik hjulkapsel-look. Er de "kule" fordi det er den stilen som er "in" i Europa/Tyskland i tuning-miljø ? Jeg vet jeg stikker hodet i et vepsebol nå men skitt au....hehe

Er faktisk helt enig med deg! Så da er vi 2 huer i hvert vårt vepsebol:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er faktisk helt enig med deg! Så da er vi 2 huer i hvert vårt vepsebol:evil:

Noen som har et vepsebol til?

Bah. litt trøtt når jeg leste over i natt tror jeg. Greia var ikke at jeg mente som de to andre tydeligvis at dette absolut ikke er noe for "våre biler".

Var den Kapsel delen jeg tenkte på. Ser det er endel som har alu felger som egentlig bare ser ut som dårlige kapsler.

Selv så kunne jeg nesten tenkt meg å hatt noe slik på Audien kun for å skille meg ut (slik som de crome felgene på passaten)

Selv har jeg tidligere siklet på OZ Leonardo og OZ Opera felger. Men har gått mere over til Rial Daytona Race stilen. (problemet er bare at jeg selvfølgelig skal falle for felger som er så sinnsykt svindyre!!!!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan gi dere et stort et så det er plass til dere alle 3=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan gi dere et stort et så det er plass til dere alle 3=)

Har et sett til i 20 tom til ny Passat ,Touran osv selges med 40 prosent rabatt! Har også 8,5 og 10 *20 med et 35 til gamlere saker! Synes de er tøffe til gutter som tør å kjøre med det!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja jeg liker da denne typen hjul jeg da,hva er prisen på disse me 40% rabatt da?hadde de eventuelt passa en 03mod A4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et sett til i 20 tom til ny Passat ,Touran osv selges med 40 prosent rabatt! Har også 8,5 og 10 *20 med et 35 til gamlere saker! Synes de er tøffe til gutter som tør å kjøre med det!!

Kan du eventuelt sende meg pris på 10x20 på PM om du ikke vil poste inne her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel på noen tråder man like godt kunne holdt kjeft??

Kan du forklare meg hvorfor du synes alle de felgene du liker er rå? Er vel tyskerne som somregel er først ute med de du liker også vel?

Jeg for min del synes bare de felgene der er skamfeite på en litt stor bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.